Az utolsó simításokat végzik a dugókat felszámoló lámparendszeren
Mesterséges intelligenciára épít az a közúti fejlesztés, melynek kitalálói a forgalmi torlódások felszámolását ígérik.
Mesterséges intelligenciára épít az a közúti fejlesztés, melynek kitalálói a forgalmi torlódások felszámolását ígérik.
Amennyiben még több helyen megvalósulna egy ambiciózus Google-projekt, azt igazán értékelnék az autósok: 30 százalékkal csökkenhetne a piros lámpáknál várakozás ideje, rengeteg benzint lehetne megtakarítani, és jelentősen csökkenhetne a károsanyag-kibocsátás is.
Egy negyedik, fehér színű fénnyel egészítenék ki az autósoknak szóló, hagyományosan piros-sárga-zöld közlekedési lámpákat az Észak-karolinai Egyetem közlekedésmérnökei.
Tilosban jobbra kanyarodni Magyarországon a 60-as évekig szabad volt, a zöld nyíl keletnémet mintára ma össznémet valóság, és a piros néhány más országban sem abszolút tilos. Akadnak más jobbrakanyarodási érdekességek is.
A gyalogosok pártjára állnak Hamburgban, legalábbis egy kísérlet erejéig.
A terveik szerint egyre több kereszteződésben használják majd.
Székesfehérváron is működik így egy lámpa.
Szinte mindenütt a világon óriási gondot jelent a nagy balesetveszély miatt a sok, mobiljába feledkezett gyalogos. Hongkongban a gyakran eredménytelen felvilágosítás, tiltás helyett egy igazán érdekes módszert találtak ki a biztonság érdekében.
Az egyik irányból még zöld, a másikból már piros a lámpa a gyalogosoknak.
Brit kutatók olyan, mesterséges intelligenciával megerősített jelzőlámpás rendszert építettek, amely hatékonyan képes csökkenteni a járművek forgalomban töltött idejét. Egy-egy helyzetben nem vár utasításokra, maga dönt arról, hogy mi a legjobb megoldás.
A Google egyelőre csak néhány országban vezeti be azokat a funkciókat, ami megkönnyíti az autós közlekedést. A jövőben azonban máshol is megjelennek az újdonságok.
A Google Japán után az Egyesült Államokban is elkezdte megjeleníteni az utak forgalmát szabályozó közlekedési lámpákat.
Egy székesfehérvári iskola közelében alkalmazzák mostantól azt a sebességcsökkentő megoldást, hogy pirosra vált a lámpa, ha gyorshajtást érzékel.
Az amerikai gyártó folyamatosan fejleszti a szoftverét, melynek köszönhetően szépen lassan egyre közelebb kerülünk a valódi önvezetéshez.
Indiában egy új ötlettel kívánják felvenni a harcot a folyamatosan dudáló sofőrök ellen.
Legalábbis a formáját. Ugyanakkor azt is állítják, jobban is lehet látni a jelzéseket.
A rendőrség arra figyelmezteti a 471-esen autózókat, hogy az ott kihelyezett forgalomirányító lámpa nem dísz.
Három, ideiglenesen kihelyezett forgalomirányító lámpa akkumulátordobozát is kifosztotta.